BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 31, 2013

Ya Allah ya Tuhanku, jauhkan lah aku dr sikap mempermainkan perasaan insan yg menghargai aku. Berikanlah aku kata putus yang benar benar ikhlas utk dirinya. Apakah benar aku menyayangi dia? Bisakah aku menerima dia? Sungguh layakkah aku utk dirinya? Aku tidak mahu hatinya terluka, aku tidak mahu aku menyesal krn menolaknya. Mengapa ada rindu bila dia tidak disamping ku? Tapi mengapa aku tidak menghiraukan dia pabila dia bersamaku? Sungguh aku tidak mampu memikirkannya. Berikanlah yg terbaik buat kami. Sesungguhnya kami berkenal krn Mu, kami bertemu krn Mu, kami mempunyai perasaan ini krn Mu dan mungkin jika kami berpisah juga krn diriMu ya Allah. Ikhlaskanlah hati kami menerima semua ini. Dan berikan dia kebahagiaan yg dia ingini ya Allah. Amin amin yaa rabbal a-lamin.

0 comments: